Vårsol...

... Är bland de härligaste som finns, helt underbart :) Känns som att livet blir aningen lättare med klarblå himmel och strålande sol. 
     Tidigigt i morse åkte jag till die schule för att ha ett seminarium, sen åkte jag och Fredrika in till "the la stada" och jag fick för första gången klart för mig hur man använder en p-automat med kort, ha ha.. sen drog vi vidare till BaraVara där vi åt lunch/fika och snackade skit allmänt om karlar och hur allmänt dryga de kan vara. Efter en stund skitsnackande hade jag lite halvt omedvetet, observerat och tittat på killen bredvid och lyssnat på hans dialekt och rätt som det var kom jag på vem det var!!!... nämligen "Ulf" från Ica reklamen, ni vet han snygga med blont hår. Ahh tänkte jag, karlar är inte så tokiga trots allt... Ett annat hemskt senario som klistrats fast i min hjärna är Amy Dimonds låt: It's my life... som spelas i mitt huvud konstant. Hemskt!
     Nej nu ska jag börja göra mig i ordning för min hemfärd till Nora, men innan dess ska jag ringa till Sri lanka.



See you

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ujujuj fasen vad mycket kändisar ni träffar Sandra haha!

2009-03-21 @ 00:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0