Planering

Åkte tidigt hemifrån Nora och skjutsade in syrran till Virginska. Sitter nu hemma och väntar på att Malou Von Sivers program efter 10 ska börja. Egentligen borde jag plugga och läsa igenom min läroboki immaterialrätt på 600 sidor, men lusten att göra det har inte infunnit sig än... 
     Har som sagt fått resnåja igen, och funderar på om jag ska byta karriär och bli reseledare istället, vore inga fel att bo i värmen. Idag ska Johnny och jag ska planera vår sommar. Som de flesta vet pågår det ju lite inbördeskrig i Sri Lanka, dom bombar och har för sig en massa konstigheter. Iofs har LTTE gjort det, de andra gångarna jag varit där också, men nu smäller det lite var stans.. Chansen att bli beskjuten eller liknande finns ju alltid. Helst av allt vill jag ju åka till SL, men pga oroligheterna håller vi på att tänka om och funderar på att åka halva vägen var = Dubai. Thailand finns också med på listan, liksom andra asiatländer, så vi får se vart de hela slutar nånstans.

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0