Syskonkärlek

Idag kom jag relativt tidigt hem från uni och strax efter min hemkomst klev systra mi innan för dörrn. Vi såftade hemma ett tag och kollade på bra eftermiddagsserier (oprah, fresh prince in Belair, you name it!), sen tog vi oss ut på upptäcktsfärd runt om i Örebridge. Efter en dryg halvtimmes åkande kom vi på den brillianta idén att vi skulle äta på Saigon. Det blev premiär för kyckling med basilika, vilket fick 3.5 av 5 möjliga kinapinnar. Men favoriten är äverlägset kyckling i rödcurry och tiger-prawns. Vi hade en såndär jättemysig syskondag, vilket vi inte haft på länge. Ikväll har vi myst med gått tea från Sri Lanka och kollat på vårat favvo program Den Rätte För Rosing. Så underbart, bästa komedin på länge, haha, vilka karlar som är kvar... Vi tror stenhårt på att Hugo kommer vara den som tar hem segern som Rosings nya BF. 

                   
                    

                   


xoxo

Kommentarer
Postat av: Diana

Mysigt det lät :) Saknar er brudar!!!

2009-03-11 @ 19:12:22
Postat av: Diana

Mysigt det lät :) Saknar er brudar!!!

2009-03-11 @ 19:12:51
Postat av: Anonym

Looove Saigon! Min kompis Jeannies familj som har't, säg till om ni vill ha hennes favvo tips ;)

2009-03-25 @ 22:00:59
Postat av: Johanna

Jag som skrev förra kommentaren :P glömmer alltid namn

2009-03-25 @ 22:08:29
Postat av: Johanna

Jag som skrev förra haha

2009-03-30 @ 09:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0