Thai Thai & Thai

Jag saknar Thailand så förbövelen! Kollar på mitt prio 1 program Semestersvenskar. Jag minst sagt löve it. 

              
     Idag har jag varit hurtig, först hade jag 4 timmars föreläsning och sen tog jag miig i kragen och åkte till Eyra för att simma. Skönt tänkte jag... tills jag upptäckte att det var "vuxen" bad. Dock var snarare medelåldern 60+ och jag var for sure den yngsta. Jag kände mig som Therese Alshammar simmandes mitt bland en flock feta knubbsälar. En gång höll jag på att bli dränkt av en sk Tsunami våg, när en fet dam la upp sin labb (bye bye hand, arm med gäddhäng eller whatever you wanna call it), på "livlinan". Det var ta mej faan den största överarmen jag nånsin sett, ever.
Efter en halvtimmes plaskande gjorde jag en trevlig upptäckt när jag låg och åla mig där i simbassängen. Ut från barnpoola kom en as snygg asiat som var lika läcker som en asiat bara kan vara... Jag ick en otrolig hemlängtan till mitt andra hem. Djävul va snygg han va, ghaa!! Efter mitt lilla simpass begav jag mig till mina 2 vänner på Salong 2 klippare och bokade tid för färgning på fredag till mig och syrran (som för övrigt varit hos Diana och fått skiiit snygga naglar). Har lite beslutsångest vad jag ska göra med mitt hååår. Som tur är, är jag ledig imorrn och ska ta mig en riktig funderare.

Peace & Love

Kommentarer
Postat av: Diana

Haha, Kan se mig dig bland sega kärringar med svänginga armar ^^ :P haha! stackare... Men Sandra du är grymt duktig som gör det :) en annan har nästan bara suttit och låtit höfterna nästan blivit ett radhus stort ;) HAHA

2009-03-04 @ 22:43:33
URL: http://dianatwin.blogg.se/
Postat av: MartinStrid

Näe, men va. Mitt hotell från Thailand ju :P

2009-03-20 @ 15:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0