Nu är det klippt!

Idag öppnade Sandra o Carro sin hårsalong på änggatan, Salong 2 klippare. Självklart klippte jag mig och ska tillbaka i slutet av veckan för att skaffa mig lite slingor :) Stackars Diana som låstes fast med fingrarna kvar i bildörrn, och fick tre blå-svullna fingarar.. Men efter en tröstshopping runda på stan mådde hon en iaf en aning bättre. Jag hittade bl.a nya jeans och gladiator-skor från H&M, Paris,kate & I- linne och sist men inte minst ett linne från Miss Sixty diamond. Bästa dan på länge :)  Ikväll laddade jag o syss upp inför Rosings program, som var precis lika underbart som vanligt. Love It!


Imorrn är det dags för universitetet och Vladde, och eftermiddagen ska jag spendera i Eyrabadet. Älskar att simma och basta, man känner sig sådär fräsch efteråt!  Och inte bara det, imorrn kommer princess caroline hem från UK, ska bli så kul att träffa henne igen:)

Härrom dagen berättade syrran om när hon skulle göra "snabb" kaffe åt TommieT. Emelie skulle duktig som hon trodde att hon var, göra vanligt bryggkaffe, Men istället tänkte hon att: jag göra snabb kaffe istället! (Han märker säkert ingen skillnad)... och slog på vattenkokarn. När hon sedan skulle hälla upp vattnet i kaffekoppen insåg hon inte att istället för att ta snabb-kaffe-pulver hade hon tagit vanligt Löfbergs Lila kaffe och blandat vattnet med. Hon tog med sig kaffet till TT som tittade på kaffet (med flytande korn i) minst sagt misstänktsamt. Emelie försäkrade honom om att "kornen" snart skulle smälta och att allt var i sin ordning. Mer än så ha hon inte säga förrän TT halvt som halvt skriker: Fy faan, är du inte klok?! Samtidigt ropar pappa från köket och som har insett vad Emelie har gjort: Vad i h*****e har du gjort med kaffet??? ha ha, stackars TT som var tvungen att smaka på Emelie's "snabbkaffe"...

(Jag kan ju avslöja att det inte är första gången som hon misslyckas med kaffekokning....) 


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0