Nästan helg:)

Bara fredagen kvar sen är det äntligen helg igen!! Ska bli såå skönt, har inte haft en ledig helg på ett bra tag nu. Funderar på en ev utgång kanske!? Idag träffades jag och Ofelia i krämaren för att fika och plugga lite till vårat seminarium nästa vecka. Hade lika trevligt som sist:) IKväll ska Emelie och jag ha myskväll och friska upp gamla minnen med filmen Fyra födelsedagar och ett Fiasko (Eva&Adam ni vet).. Ska försöka plugga lite nu innan dansen börjar också. Är btw för tillfälligt mer än nöjd med mina naglar som jag har sparat så länge o noga. Tyckte att de behövde lite färg och la på ett x-antal lagar med cerise rosa färg :)




Måste också bara länka till en annan sjuk grej från Ballar av stål:

http://www.youtube.com/watch?v=Oo9TP0SJk9g

Martin Soneby 's Hoppla Pålle är sjukt rolig också, (+ att han ser bra ut) Enjoy.


Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Diana

JÄTTEFINA nails gumman :D

2009-03-26 @ 23:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0