Klappart och Klart

Jaha, och så var Röda Faran hemma igen. Pappa fick allt i gång Faran utan några större problems. Efter räddningsauktionen åkte vi till Ikea, inhandlade lite till stugan och käka såklart 5 kronors korv påvägen därifrån. Sedan drog vi vidare på en snabb shoppingrunda till Stadium, hittade mycket trevliga klädesplagg må jag säga. Och nu sitter jag här ensam och övergiven och har precis pratat med Johnny Pineapple från Sri Lanka.. 

Imorrn eftermiddag får jag trevligt besök av min kära vän Julia som ska komma över på Kafferep. Mycket trevligt. 
Något som inte är lika trevligt är att vår grannes tjej åter har flyttat in. (Emelie och jag firade nämligen med Tacos buffé här hemma när ho konkade ut sina flyttkartonger härifrån). Tyvärr men det är bara så att: She's back!  

Nu ska jag ta mig en kvälls prom i blåsten till Eyra och hämta min gröna cykel... Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0