Hard work work

Åkte hem igår kväll till Nora, eftersom jag skulle jobba idag. Vaknade vid 06.15, pigg som  mört var jag. Fick ett ryck och drog på mig jogging-outfiten och gav mig iväg på en morgon runda. Skön start på dagen för att sedan käka frulle i lugn och ro med mor min och gjorde ig sen i ordning för jobbet. Direkt efter dagens jobb satte jag mig i "Röda Faran" och drog in till Örebridge där min kära syster glatt väntade på mig. Vi har både spenderat kvällen till våra studier, men jag hann med ett härligt skype-samtal med min kära vän Caro, som som vanligt var på glatt humör, haha.
      Igår när hon kom hem efter dansträningen fick hon sig en överraskning. Igår fick jag nämligen ett ryck och möblerade om större delen av lägenheten. Dock fick vi båda känslan av att lägenheten blev mindre, så det blir nog en återvändo till sitt normala ursprung senare nästa vecka. Imorn blir det upp tidigt, har möte med min sem-grupp i skolan kl 8 i bibblan för lite förberedelser osv inför vår presentation. Imorn kväll blir det dans för min del och sen tillbaka till Nöra då jag ska jobba både fredag och lördag. Syrran ska till den ökända "staden" Garphyttan...

Hej & Hå, nu är det dags för lite skönhetssömn. Trevlig kväll alla glada,  // systrarna
    


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sandra vad duktig du är med löpingrunda :) Hoppas vi ses i helgen!

2009-03-19 @ 20:07:59
URL: http://sandratwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0