Häng

Idag började dagen med att jag och Frida åkte till Örebridge hem till Lisa på öster. Efter nån timme slog sig fikasuget på näthinnan och vi begav oss till Java för att lugna begäret. Tog oss sedan proppmätta upp till köp- och drottninggatan och kikade bl.a. på inredning.
      Senare begav jag mig vidare till Caro's farmor, där ytterligare godsaker väntade... Efter det rullade vi bokstavligen hem till Caro (på min cykel, caro trampa och jag bakpå pakethållarn :) ). Väl hemma hos henne kollade vi fullstoppade som vi var av allt vi ätit under dagen på doktor Phil. (Han måste ändå vara "the perfect man". Han är liksom allt och lite till, hah ha). Underbar som Caro's mamma är lagade hon även god sri lankes mat som var hur god som helst. Önskar att jag kunde äta hennes mat varje dag. :D  Vi avslutade kvällen med att kolla Let's Dance (som dock inte är lika bra nu när Carl-Jan åkt ut...) Nåt annat  som är ganska sick är att Elisabet Höglund fortfarande är kvar i tävlingen, men lite gla är jag att det ändå gått så bra  för henne.. Nåja, denna dag var iaf minst sagt trevlig och jag är fortfarande helt proppis från allt jag ätit idag... huh...


xxx    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0