Bed Of Roses

När vi ändå är inne på Idol-tema kan vi lika gärna passa på att lägga ut en länk när syrran framförde JonBonJovi's Bed Of Roses i Globen framför idol juryn:

Emelie Appelgren:
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.637446

Idag har de annars varit fullrulle för både mig och syrran. Emelie har varit hela dan i Vintrosa och repat inför musikalframträdande som blir av i maj. Under en längre tid har jag varit på jakt efter en hankattunge till min morfar (eftersom hans 15 år gamla katt dog i julas...) och äntligen idag fick jag tag i en jättesöt svart/vit kattunge. Ur charmig var han, och det bästa var att barken mormor eller morfar hade en aning och blev överlyckliga när jag plötsligt dök upp med katten Klas som han kommer att heta. (Alla morfars katter har hetat Klas, så han är den 3:e el 4:e Klas i stamträdet). :)

Nu: Mia och Klara,

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad gulligt! :D

2009-03-23 @ 01:15:18
URL: http://sandratwin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha Klas, fan vad kul! Vilket snällt barnbarn du är sandra!

2009-03-25 @ 21:55:22
Postat av: Johanna

P.s det var jag som skrev :P

2009-03-25 @ 22:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0