Appelpappel och Kevin!

För första gången på väldigt länge är det nu jag, Emelie Appelgren som skriver i bloggen för att tillfredsställa trogna läsare med lite skryt. Mitt liv går som på räls just nu eftersom jag är så småningom kommer vara aktuell med en musikal och Risbergskas vårkonsert där jag ska sjunga "Do you only wanna dance" och "Tomorrow never dies" från bondfilmen med samma titel. Äntligen ska jag få leva ut i en roll jag verkligen trivs i, nämligen som Bondbrud! Ska bli så himla kul!! 

Han kom på en lite bättre placering än vad jag gjorde!!:PStressen håller på att ta över mig eftersom det visade sig att jag även förutom alla låtar, allt plugg i skolan ska på Risbergskas vårkonsert spela piano på en R. kelly låt? JAG?, spela piano? javisst kan jag spela hyfsat men inte så bra för en stor konsert,  undrar verkligen hur de tänkte när jag blev utvald. Jaja, det är bara ta en dag i taget och plugga och öva stenhårt för att få det bästa resultatet. Nog om mitt stressiga liv och över till lite mer skryt. Här kommer en bild på mig och Kevin från IDOL-finlalen i Stockholm, han är mums:)
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, så du har länge gått och fantiserat om dig själv som bondbrud Emelie?

2009-03-20 @ 19:36:14
Postat av: Diana

Åh Gulligt kort :D han e riktigt snygg :P !!Lycka till i skolan emelie! Kram

2009-03-21 @ 16:49:25
URL: http://dianatwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0