Andra Chansen

Sitter just nu hemma i ensamheten i min lägenhet i Örebro. Melodifestivalen har precis dragit igång och jag hoppas på att Sarah Dawn Finer går vidare.
     Idag har jag varit flitig och fixat en massa i lägenheten, tvättat ALL tvätt, hann också med en snabb sväng på stan och handla lite grejer från H&M. Tänk vad lite shopping kan göra en människa lycklig. :) Emili hänger tydligen med "gänget" ikväll, istället för att hänga med sin syster... Vi kikade lite på resor idag och funderar på om vi kanske ska ta oss en sväng i början av maj. Hittade många bra hotell med bra erbjudanden så vi får väl la se vad som händer med våra resplaner. 
    Kollade också på det sista avsnittet av 3:e säsongen av The Hills. Det rann sllt en liten tår eller två när Heidi och Spencer befann sig i the court room för att få sitt äktenskap beviljat... Jag har ju hela tiden tyckt att han varit ett riktigt ass, men han steg  ett snäpp efter det han gjorde:).. 

Ha en trevlig kväll, peace n love 

Kommentarer
Postat av: Diana

Åh, så ni ska åka utomlands?:) vart hade ni tänkt att åka?! Faan vad kul!! :D Önskar vi kunde göra en favorit i repris in Greece igen nån gång... Saknar det SÅ mycket!!

2009-03-07 @ 20:54:42
URL: http://dianatwin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men eller hur! Angående spencer alltså haha, han är kanske lite mänsklig! Hur är läget annars? :)

2009-03-09 @ 14:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0