Vilken dag

Dagen började med att jag vaknade 03.30 och inte kunde somna om.. Jobbade på Bakkom 10- 18 och åkte direkt hem till princess Caroline och hälsade på en snabbis:) Blev så glad över att se henne igen, synd bara att hon inte kan följa med ut imorgon.. Är hemme i lägenheten nu, ska röjja lite inför morgon dagen och sova snart, för jag är helt slut i hela kröppa. Emelie drog nyss iväg på bio med Guss, skulle kolla på nån skräckis. Jaja, skriver mer imorn, nu ska det fixas en massa! Natti natt

Och Sandra Twin, du kan ta din båt till stockholm, själv håller jag mig till buss och tågtrafiken!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det skulle vara fint att ta båten nån gång, ja tror de är fin natur! ;) Ses ikväll, då kööör vi!!!

2009-06-13 @ 09:45:36
URL: http://sandratwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0