Smärta ÄR skönt

Igår somnade jag inte förrens jättesent, men tänkte innan jag fällde ner ögonlocken att det gör inget! Jag har ju sovmorgon... 08.30 vaknade jag med ett ryck, då jag på fullt allvar trodde att ett tåg höll på att köra över mig.. Ett otroligt oväsen pågick iaf utanför min balkong och jag stegade upp ur sängen, trött som jag var,  för att ta reda på vad det kunde vara... Sakta med säkert öppnade jag dörren till min balkong och tog ett kliv ut och nedanför såg jag ett tåg av människor (från risbergskaskolan) vandra skrikande och skrek hatsånger om Karoskolan... Det var precis det jag ville vakna upp till...
Var som sagt hos Cissi idag och resultatet blev hårfria ben :) Nu dröjer det förhoppningsvis ett tag innan jag behöver en ny tid.. Fick höra en sjukt rolig historia som jag måste ta och skriva om senare.
       Morsan är hos frizzan och jag väntar på att hon ska komma hem så att hon kan börja slinga mitt hår :D Kom nyss hem från världens bästa Miss Diana, hon fixade mina naglar, så att de blir mer behändiga att ha och göra med :)  tack darling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0