Lunch time

Kom nyss hem från stan och har precis ätit lunch. Jag hittade en corall/rosa kuvertväska och ett par bruna kilklackar från H&M. Mannen med koll hade faktiskt rätt, hur chockartatat det än kan låta. Radiodays hade en jättefin klassisk kuvertväska med en rosett som täckta själva framsidan, ur söt verkligen.. men jag kände för något lite mera färgglatt:) När jag precis shoppat klart på stan och är på väg hem, ringde Sandra Twin från sin salong och berättade (fortfarande lite chockad) att hon "råkat" klippa en kund i örat och att det var svårt att stoppa blödningen och det hela slutade med att kunden fick gå hem med ett plåster på örat hahaha.. så det kan bli när saxen inte lyder;p Denna historia gjorde iaf min dag :D



På lördag är det iaf spikat att det blir utgång på Frimis, är riktigt taggad inför helgen, ska bli kul att träffa vänner som man inte sett på ett tag... 

xoxox  

Kommentarer
Postat av: Anonym

asfina skor gumman =) och väskan!!

2009-06-09 @ 21:04:17
URL: http://dianatwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0