Kvällsmys

Har hunnit med en hel del idag och även insett att min 20 årsdag är om 1 vecka!! crazy. Kom precis hem från mina underbara tvillingbrudar <3. Sandra och hennes bravader gör mig på så gott humör mellan varven och lika så miss Diana. Hämtade Sandra vid 18-tiden drog till Ica-krämaren och inhandlade diverse grejer till deras nya lya. Lyan är hur mysig som helst och ligger mitt i stan, mycket bättre än så kan de inte bli. :) Vi myste till det med kolatårta och jordgubbssaft, och började smida planer inför helgen... Mitt uppiallt ringde söstra mi och gav mig en glad överraskning.. hon är nämligen påväg hit till mig för att göra mig sällskap:) underbar hon e alltså;) Ska snart hämta henne vid bussen.
    Imorn står jobb på tapeten och lika så promenad med S&D, vad emelie och jag hittar på under dan återstår att se.






Pyssel&Kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0