1 Juni och jag har avslutat mitt första år på uni...

... Och syrran tar STUDENTEN på fredag:)

Skickade precis in min sista inlämningsuppgift, äntligen känns min axlar lätta och fria igen! Väntar på att jag ska få åka till jobbet.. 
     Helgen har bestått av uppvaktning, jag, emelie och mor åkte upp i lördagskväll för att gratulera mormor och som vanligt hade vi det lika mysigt och åt den godaste smörgåstårtan jag någonsin smakat. I söndags åkte vi tidigt ut till vår sommarstuga där jag och syrran paxa bryggan och fräste på i solskenet hela dan. Vi åkte tillbaka till örebro, (svarta som negresser var vi efter gårdagen söndags sol) eftersom jag skulle iväg på stjärnparaden och Emelie till Yeah- festivalen, det var en mycket skön och ljummen söndagskväll :) 
 
Imorgon åker jag hem till Nora över dan, jag har väntat på denna dag sen jag sist rakade mina ben, för ca 16 dagar sen.. mitt hår på bena är inte längre stubb utan det är verkligen hårstrån, så jag känner mig lite som en karl.. Imorn har nämligen mina ben vaxningsdebut. Jag har en känsla av att det kommer göra.... ganska ont..., men ska man va' fin får man lida pin! Hairless tomorrow!

Nu ska jag snart fara iväg i "min" lilla Röda Fara, ha det bra!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0