Vi vill ha solsken!

Nu får det snart ta och vara slut på detta trams, vill ha tillbaka det fina vädret som var förut. Hmm men jag antar att man får vara glad om det var den enda sol vi fick denna sommar. Jag är iaf inte allt för bitter, dels p g a tre saker: Det är nästan helg och jag längtar hem till vår sommarstuga som jag ska spendera hela morgondagen i, tillsammans med mor och syster yster :) Det andra är att vår granne har skaffat världens sötaste puppy-blandning; chihuahua/jack russel, den är såååååååå söt! Emelie och jag fick knappt fram ett ord när vi fick syn på den lilla krabaten, vi önskar att det var vår lille hund... om det ändå vore såväl. Emelie och jag hade en liten diskussion härom dagen och vi kom fram till att "hundtricket" alltid går hem hos tjejer, vi har kommit på oss själva hur vi beter oss när vi får syn på en söt liten oskuldfull vovve... Och sist men inte minst..................... Vi har äntligen fixat Spotify:D Jag är så lycklig.

Idag är det min sista arbetsdag, ska faktiskt bli riktigt skönt att vara ledig ett par dagar. I helgen blir det lite grill-party, mycket trevligt ska det bli att umgås med flickfolket. Annars är det inte så mycket på tapeten just nu, livet leker och jag börjar smått planera lite inför Emelie's 18-årsdag som är nästa lördag:)



Tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0