Tennis med SandraTwin

Igår hade fam Appel en mysig dag i Linde och i stugan. Vi shoppade och alla var nöjda och glada, men jag var nog mest glad över att vi åt Bali's nationalrätt; Nasi Goreng :) Inte lika bra som den inhemska såklart, men tillräckligt bra så man fick flashbacks från Bali-tiden. :) ( Btw så hittade syrran och jag äntligen de perfekta drink-hinkarna, can't wait!) Emelie's bästa var nog när hon fick knäcka mig genom att visa sin vänster arm där Kevin Borg signat sitt namn + ett hjärta, kan ju inte annat än att medge att jag är helt klart avis på jäntan. Nu får hon låta bli att tvätta armen bara, så att vi kan njuta lite till av den så länge som möjligt.  




Emelie blev helt till sig när hon fick syn på denna kalle-anka maskin och hon kände hur gamla minnen började väckas till liv. Enligt bilden har hon dock inte förstått att hon är alldeles för gammal för vrålåk och att bilen har krympt sedan sist hon satt i den...   


Kevin's signatur :)


Glömde sist berätta om när jag köpte kebab från Berra. När jag och Emelie åkte ut till stugan häromdagen åkte vi förbi BerraBurra och beställde lite mat. Där fick jag chockartat reda på av "chefen" att jag tydligen var gift, bor i Stockholm och har två barn! Först stod jag som ett frågetecken och förstod absolut ingenting innan jag förstod att han hade drivit med en av grabbarna som jobbar där. Killen som just blivit klar med mina kebaber frågade lite nervöst om det verkligen var sant och självklart insisterade jag till en början, sen började "chefen", de andra och jag att skratta åt påhittet, när parletten äntligen föll ner för honom att det hela bara var ett skämt och alla de andra drivit med han de senaste veckorna, haha.  

Slut på roliga historier! Väntar på att SandraTwin ska komma in till öre, vi ska nämligen ha premiära med lite Tennis spelande idag:D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha tennis och tennis! Bättre lycka nästa gång ;)

2009-07-07 @ 20:31:31
URL: http://sandratwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0