The Hills

Har precis suttit i min ensamhet och klämt två avsnitt till av The Hills, älskar det programmet for some reason..

I söndags sa jag förväl till min älskade asiat, önskar att jag hade kunnat följa med han tillbaka till Sri Lanka, men har ju skolan nu så det går ju inte riktigt ihop. Saknar han som fan nu när vi varit sambos i en månad och nu är han helt plöstligt borta.. men men vi ses ju snart igen som tur är.  

                                   

Idag hade jag äntligen min offentligrätts tenta, så kan äntligen koppla av ett par dar utan plugg, ska bli så skööönt. Unnade mig lite shopping efter tentan och det slutade med att jag fyndade skor och cardigans. Älskar att spendera pengar, pengar, pengar, precis tvärtemot syss som sparar och sparar (fast jag vet inte vad hon sparar till...) Dock får hon snart sin nya Mac dator som hon beställde, den ska tydligen vara suveränt bra. 
     Har börjat planera inför sommarn när jag ska bege mig utomlands, vet bara inte när.. men häromda'n beställde jag en weekendresa till Manchester, ska hälsa på min kära vän Caroline som jag inte sett sen hon lämnade Svedala. Så den 4 Februari bär det av till united kingdom. Ska bli kul som f'n :)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0