Skämmiiiigt

Efter att The Hills slutat kl 18, for jag på min gröna cykel till Konsum som ligger nära där jag bor.. När jag packat i mina matvaror och det är dags att betala (syrrans coopkort) säger den gamla kassörskan att mitt kort inte fungerar. Innan jag for iväg hade jag känslan av att detta skulle hända, dum som jag var tog jag endast med mig syrrans kort. Jag bad henne att prova kortet igen, men inte fan fungerade kortet den gånger heller.  
     Den tidigare korta kön hade nu vuxit sig lååång och jag började känna hur svettningarna började komma, och det enda jag fick ur mig var - ääähh, jag måste ringa pappa.. Jag ringer pappa som säger att han inte kan göra ngt åt kortet (som överstigit gränsen för vad man får handla för...). Fick helt enkelt skämmas och säga att jag snart kommer tillbaka att jag måste hem och hämta pengar. (Jag kände mig nästan som en bov när jag lämnade matkassarna bredvid konsum tanten)... Jag sneglade snabbt bakåt och såg hur folk tittade irreterat på mig, så jag tog på mig huvan och cyklade därifrån snabbt som bara den. Som tur var, var det ingen från kön som var kvar när jag kom  flåsandes tillbaka för att betala. 
     Jag har iaf lärt mig att aldrig mer ta med mig endast coopkortet...



Peace


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA! SAndra, kan verkligen se mig detta framför mig, skämmigt! ;)

2009-01-20 @ 20:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0