Plugg

Idag har jag i stort sätt haft boken Europarättens grunder fast klistrad i mina händer.. Helt slut nu, men men så är det..  Under mina korta läs-pauser har jag kollat på sista-minuten resor, är så sugen att bara komma här ifrån ett tag. Men som tur är, är det ju bara en vecka kvar tills jag åker till England:D  Caro har planerat en massa roligheter, I can't wait!
     
Imorgon blir det fika med Julia på Java, (längtar) och imorrn kväll blir det att kolla på Smash into pieces som har ett gig (nånstans) i stan med syrran och Sandra.  
      I helgen åker syrran upp till El Stockholmo igen för att kolla på finalen av Körslaget, (själv är jag bara aningen avis).. Själv får jag tillbringa helgen till att läsa mina otroligt spännande böcker om EG-rätt. Dock ska jag till O'learys på AC/DC kväll på fredag :) Ska bli kul eftersom jag lyssnar mesta dels på just rocklåtar. 


                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0