Nytt år och nya löften

Tiden går fort när man har roligt, har därför inte haft tid att skriva. Under julhelgen blev det en hel del på hälsningar hos nära och kära, men andra ord en lugn julhelg  med familjen. Nyår spenderade jag med Jonnie och familjen hemma i Nora, medans syss firade in det nya året i Öre.  Dock hade våra grannar fest med kareoke och hela faderittan till halv 6 på morgonen, vilket jag och syrran sedan fick ut för. . .  Bestämde att mitt nyårs löfte är att börja träna mer serisöst igen så jag har känt mig som en upplåstbar Barbara den senaste tiden. Jag har gett mig f*n på att nu ska det bli ändring. 

Har suttit och funderat och tänkt på vilket bra år 2008 varit, Thailandsresan, student resan, Sthlm (080808) studenten etc, det har minst sagt varit äventyrligt. Många goda minnen som sent kommer glömmas.  



Började skolan i måndags igen med lite EG rätt, inte precis vad man längtat efter nu när man varit ledig en tid.
Igår tog Johnny och jag en sväng på stan, käkade as god sushi på sushi baren vid krämaren. Sen tog vi en sväng förbi apoteket och inhandlade lite allt möjligt bl.a. koffein tabletter som vi testade idag. Vilken effekt!! Vi både var helt hypade och blev helt rastlösa, haha.

Nu ska jag och johnny boy ta oss en kvällsamacka och tagga inför tvillingarnas 20 års dag:) Grattis brudar.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Sandra

Thanks! :) Sandra!! Var du tvungen att ta den värsta bilden sen resan:P Haha.. Imorrn blire in i Dimman and god night! ;) KRAM

2009-01-08 @ 23:04:39
URL: http://sandratwin.blogg.se/
Postat av: Diana

Vi MÅSTE se till att detta år blir Minst lika underbart Roligt sandra :D :) Eller Hur ??We do it togheter bruden!!!<3 Puss

2009-01-15 @ 19:56:58
URL: http://dianatwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0