Måndagen som aldrig tog slut

Kom hem sent idag, var på universitetet från 10 - 17, kändes som en hel evighet.. Man jag ska inte klaga är "ledig" hela veckan nu. Sen så snacka jag med Bikram som tyckte att jag skulle rycka upp mig med mitt bloggande och uppdatera lite oftare. I promise you att jag ska bli bättre, ha ha..

Den senaste veckan som gått har bestått av ett antal besök på den undebara asiatiska restaurangen Saigon. Direkt när man kliver genom dörrn känner man ett lugn som lägger sig som en slöja över en.. helt underbart. Annars blev det en del jobb i helga och inte så mkt mer. Kollade igenom Björn Gustavssons dvd, som innehöll alla de klipp som vi alla älskar + lite till. Mitt nya favvo klipp är Wow-jocke, sjukt bra: http://www.youtube.com/watch?v=GIhcL8K4shg

Har också lyssnat igenom ett flertal Smash into pieces låtar och kommit fram till att denna låt är min favorit:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=47430226

För övrigt är jag på jakt efter en kattunge, så om det är nån som har eller känner nån som har kattbebisar får ni gärna höra av er : ) 

                            Sigge my man



Peace and löve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0