Lunch med vänninorna

Sitter här hemma i vinter mörkret 15.44 och väntar på att syss ska komma hem... Började vårterminen idag och hade introduktion med Vlademir om andra delen i EG-rätt. Åkte tillbaka in till "la stada" och lunchade med Sandra tvilling, Ems, Lotta och än vän till Lotta på Bara vara, är fortfarande helt mätt. Sen blev det lite smått och gott shopping :)  
     Nu sitter jag och kollar på sista-minuten resor som alla andra eftermiddagar. Ska snart boka mig en utlandsemester till mitt tropiska hemland Asien. Men just nu längtar jag till min princess Carolina i Manchester, åker dit om drygt 2 veckor.. ska bli bra skönt att komma bort ett par dar.    
                       


                          Det finns inget jag längtar efter så mycket som att få ligga under en palm med en drink i ena handen och vifta glatt med den andra = påfyllning... 

Jag har ju börjat mitt nya hälsosamma liv. Köpte mig ett simkort på Eyrabadet, ska försöka få med mig syster yster så vi kan vara hälsoamma ihop.  

Nu är det dags för That 70's show


Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0