cara cara miiiia

I helgen har det varit ganska lugnt, har varit hemma i Nora eftersom jag har jobbat en del. I fredags kväll var jag o min far bannlysta från hus och hem då mor min hade house party med sina lärar kollegor. Så jag och bestefar åkte hem till farbror Tomas där vi spenderade kvällen med att äta pizza pazza, lira lite guitar hero och kolla Let's Dance... Vi skrattade så ögona sprutade som fontäner när farbror T efter ett tag började immeterade Viktor (våran kusin på 7 bast). Under den senaste tiden har det konstaterats av nära och kära att lille V är hypokondriker. Han frågade nyligen väldigt orolig och fundersam hur gammal man kan vara för att få en propp i benet?!....... Hallååå, du är 7 år!!...   
     Senare under en pågående bandy match, med 10 min kvar av matchen fick virre ett slag över klubban. Han åker fram till sarjen med spretande fingrar och utbrister: Farsan, jag har brytit långfingret! 
Tomas: - Fortsätt spela! Det är 10 minuter kvar! Helt plötsligt är långfingret som bortglömt och lill-virre kunde utan problem avsluta matchen.  Han är bara för söt. 

Igår på alla hjärtans dag tillbingade söstra mi denna tag på Anderswedbergsgatan med sin bf, medans jag och Sandra hade en mycket trevlig dejt på Rhodos. Calamaresen var helt utsökt, lika så så kyckllingspettet. Sen rullade vi hem till mig och kollade på melodifestivalen och som  vanligt tog Måns (min pojkvän) våra hjärtan med storm. Hope and Glory. Och precis som vi anade tog han sig direkt till Finalen. : ) Men var det nån mer än vi som funderade på om allt står rätt till med Amy Diamond  ? Barnet är 17 år!! Hur f*n ser/såg hon ut? Först utklädd till nån vinter prinsessa/snövit och sedan när hon tog av sig glitter rocken förvandlades hon till Alice i undelandet.. = En förvuxen bebis. Det blev nästan så man skämdes åt henne, när hon började sjunga och med den urhemska utstyrseln/förklädnaden.. Väx upp för faan!





 
Cara mia!

Kommentarer
Postat av: Diana

Hur het är han inte??!!! :) hehehe

2009-02-15 @ 20:35:41
URL: http://dianatwin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah ja du Virre e bra "go" men tror dock han e bra lik sin far med att få ont lite här och där...hahah

2009-02-15 @ 21:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0