Plugg och lunch med Sandra twin

Idag lunchade jag och min vännina Sandra på Saigon bland Örebro's asiater (och snygga bankmän). Maten smakade som vanligt ljuvligt och vi njöt fullt ut av atmosfären som vi befann oss i. Detta var den bästa punkten på min plugg dag.. Har tenta igen på torsdag.. EG-rätt med Vladimir.. var glada för att ni slipper det..
      För att bli på bättre humör och glömma EG-rätten för ett tag, inhandlade jag mig nya ljuslyktor för att få en behagligare stämning i min pluggnärvaro...






Nu måste fara på min gröna fara och ta mig till coop för att inhandla denna veckas matvaror... "jättekul"...


Later







 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var jätte mysigt att luncha på Saigon bland alla kostymnissar! ;D I Know U like it :) hihi..

Lycka till me Tentan!

2009-02-17 @ 21:08:51
URL: http://sandratwin.blogg.se/
Postat av: bikram

Örebros snyggaste asiat har ju dock flyttat;) haha

2009-02-18 @ 11:32:00
URL: http://bikram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0