Packa pappas kappsäck

På onsdag beger jag mig till Manchester, håller just nu på att packa och som vanligt när jag ska resa bort har jag beslutsångsest vad jag ska ta med mig... Ska bli underbart att se Caro Baro igen:)
                           
      Idag var det full rulle på universitetet, vi håller på att skriva ett pm, som typ tar 100 år att göra klart känns det som, men det blir nog bra tillslut.
      Syrran var btw mer än nöjd när hon kom hem från El Stockholmo, hon fick träffa alla körledare m.fl från Körslaget, ska snart försöka lägga upp bilder från alla event hon var på i höstas. 

    Nej, nu är det dags att packa klart kappsäcken och göra klart det förbaskade pm:et...


Peace and Love mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0