Ny dag

... och nya krafter. Tog mig en motionsrunda och kollade samtidigt upp twinsen nya adress i örebro. Inte alls långt emellan:) Blir klart imorrn med lägenheten. Sitter nu och väntar på att syrran ska sluta skolan, vi ska spendera eftermiddagen på stan, kolla in alla nya vår nyheter  och fika en sväng. Myyys. 
     Vill att det ska bli sommar nu så att man slipper alla tjocka vinterkläder. Längtar enormt!

När vi kollade på Den rätte för Rosing igår kväll kände jag genast igen mig. De spelade ju in själva audition grejen på Amaranten i Stockholm, samtidigt som jag och Johnny bodde där i december. En dag efter frukosten kryllade det med karlar överallt tätt efterföljda av kameramän. So I was there! haha.  

bye bye solange 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0