Manchester here I come

Kom precis hem till hemstaden Nöra.. Mina axlar och armar värkar som bara den, hade tre väskor med mig som jag var tvungen att släpa på och de var ju minst sagt tunga. . . helt slut, har inte kunnat andas ordentligt sedan kl 9 imorse. Har varit lite oroligheter över min resa p.g.a. det snöoväder som dragit in över England, men som tur har inte mitt plan blivit inställt iaf, phuu.. (peppar peppar).. Ska fixa sista packningen nu, sen så bär det av tidigt imorrn bitti :D



Peace and love

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kommer sakna dig! Ha de så himla kul i Engalnd :D Hälsa Carro :)

Vi hörs vännen =) Kramar!

2009-02-03 @ 22:08:40
URL: http://sandratwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0