Justin Bobby <3 Mig...

... Om det ändå vore så väl. Han gör min vardag just nu lite lättare. Bara genom att 'titt på'n' gör att hjärtat ler inombords.

           

                                 

Dagen började med att jag gick upp extra tidigt för att fixa lite innan vårat seminarium. Cirka en halv timme senare fick jag ett mess från Lina att "Vladde" var sjuk och att alla sem-redovisningar var inställda. Var liksom redo att gå till skolan och allt, så tack än en gång Lina för att du räddade mig. Istället för redovisning spenderade jag dagen till att kolla en hel del television bl.a. reprisen från Melodifestivalen. Gillade faktiskt inte nån av låtarna så värsta mycket om jag ska vara ärlig. I'm a big big girl - Emilia's låt var dock den skönaste av dem alla.. 
  
Efter att ha tröttnat på tv tittandet begav jag mig upp på stan, och inhandlade nya ljuslycktor och lite kläder. När jag väl kom hem, fick jag ett väldans ryck och städade ta mig fasiken hela lägenheten topp till floor, så nu skiner det allt må ni tro... Hann också med att beställa en Alla Hjärtans Dag bukett  till mr JonJon.. På lördag kommer han att få ett dussin rosor i alla möjliga färger och ett jättefint kort som jag själv har komponerat :) Hade gärna velat spendera denna kärleksdag med han, men i stället ska jag och Sandra ha en date så får våra ensamma själar lite lugn och ro, ha ha.. <3



Peace and love mina vänner

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ser fram emot våran date på lördag ;) Haha..

2009-02-09 @ 19:22:08
URL: http://sandratwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0