Jag vill vinna på lotteriiiii

Förstå tanken att "plötsligt händer det" när man skrapat sista rutan på en triss lott och inser att man faktiskt har vunnit sjukt mycket pengar... Min stora dröm är att jag en dag ska skrapa fram tre tv-rutor på en triss lott, så man får åka till tv 4 och skrapa fram helt mycket pengar... typ 50 laxar i 25 år vore ju inte direkt några fel.. Men som sagt, det är ju bara ett önsketänkande... 

                          

     Idag for ja en sväng till universitetet för att bl.a. lyssna på min favorit lärare Vladde, som han själv kallar sig. Fick reda på en kul grej igår om han. Jag har sedan första dan vi hade honom trott han var en äkta asiat, (då han faktiskt har asiatiska drag) men icke sa nicke, han är tydligen latino-amerikan... såå besviken, nu ser jag inte fram emot hans föreläsningar lika mycket längre...    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0