Hemma igen

Då var man hemma i kalla svealand igen då.. Är lite sliten nu eftersom jag var tvungen att gå upp 03.30 och åka till airporten. Min weekend tripp till Manchester var iaf helt oslagbar. Det blev en hel del restaurang besök, shopping (Manchester har det största shoppingcentret i Europa:D ), party m.m. Kommer inte dröja länge innan jag drar tillbaka. 

                

Vi bodde precis intill den här parken.

Efter att mor och far hämtade mig på Skavsta flygplats, tog vi en sväng förbi Vingåker för att kolla lite kläder, dock hittade jag inget som föll mig i smaken. När jag väl kom hem, hann jag andas i 30 min innan det var dags för att träffa min sem-grupp på Njuta för att diskutera morgondagens "case". (Hann fika två ggr under tiden vi var där, ha ha...) Inte bra..

Nu är jag så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen, ska lägga mig på söffan och vila ögera en stund för att snart se filmen The Break Up, med Jen Aniston.

Bye så länge! Ciao

Kommentarer
Postat av: Alana

London har europas storsta discokula. Inget shopping center kan sla det >_>

2009-02-11 @ 22:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0