Haha!!

Syrran och jag har precis spelat tre omgångar med skitgubbe... Och gissa vem som vann??? Kan ju säga så här att efter andra omgången låg det lika mellan mig och Emelie. Eftersom jag är något utav en dålig förlorare, visste hon att jag kommer inte kunna sova inatt om jag inte får spela en sista avgörande omgång. Det slutade 2-1 till mig, Emelie fick bara ett litet utbrott som varade några sekunder och utbrast att  hon aldrig skulle ha låtit mig få chansen att vinna den avgörande omgången. Med all säkerhet kommer iaf JAG att sova gott inatt... Som tur är, är inte Emelie en lika dålig förlorare som mig..
     Vi sitter framför tv:n nu och laddar upp för Linda Rosings nya program på 5:an som börjar kl.8. Ska äta lite kvällsis snart och inatt ska jag möta upp Sandra från Harry's:)  Vi flundrar över att antingen ta en restaurangchansen 2 för 1 på mcDonalds, eller om vi ska ta det lite nyttigare alternativet hemma med te och mackor... svårt beslut.


Peace and Love

xox 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0