Vilken helg

I fredags kom systarna Vogler förbi hem till mig. Vi åt goda brownies och berättade allt goss som hänt på hemmaplan och i Falun. På eftermiddagen kände vi att de började kurra i skattkistorna och begav oss därför till Saigon för att få lite påfyllning. Sofia var lika lycklig som sist när hon fick syn på asiaterna som sprang runt där inne i bandaaaanas, haha. Inte nog med det, när vi väl sitter och äter av vår red curry meal upptäckte Frida att Tommy Körberg's son Anton och hans (rock?) band klev in innanför Saigons dörrar och satte sig vid bordet bakom oss :) Vi försökte iaf kolla lite diskret...
      Senare samma kväll mötte jag upp med twinsen och vi fortsatte till Njuta för att avnjuta lite dricka och gluttra på folket som hängde där. 
     Igår åt hela familjen Appel på Efesos tills allas magar mer eller mindre såg ut som halvcirklar. Vi hade mycket trevligt och vi skratta som bara den när Emelie berättade vad hon gjort för tabbar på sin förra Stockholmsresa. Helt galet roligt, hon kommer skriva om sina tabbar senare...  Väl mätta och glada träffade jag sen Sandra twin och vi begav oss till Lotta på för fegga där det var en hel del folk. Ett par timmar senare åkte vissa taxi och andra tog sig till fots till Frimis (bl.a. vi tillsammans med Ems, Jim mfl, som tvingades att lyssna på Ems musikmobil som enbart verkade innehålla Johnny Cash låtar som ingen kunde texten till)...  Sandra och jag höll ihop i stort sätt hela kvällen och träffade mycket nytt trevligt folk som vi roade oss med, men träffade även många kända ansikten. Vi må väl säga att det var en annorlunda kväll, men i helhet så fick den klart godkänt:) 



     Efter bara ett fåtal timmars sömn var vi båda vid liv igen och gick upp  och gjorde i ordning frulle. Sen gick vi hem till min nyfunna granne "Brandmannen" som är vän till Sandra.  Denna helg gick inte av för hackor, men nu är det dags att ta sig ikragen och börja plugga inför tentan på fredag (på min soliga balkong). :D



xoxo

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sandra! Har haft så kul i helgen ! ;) Du är bäst!

Det kommer fler turer framöver! <3

2009-04-12 @ 14:50:42
URL: http://sandratwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0