Lovely Friday

Har varit fullt upp nu ett tag för både mig och Emelie med tentor och vårkonserter, ska försöka hinna med bloggen mera framöver. Den gågna veckan har minst sagt gått snabbt, och skolan har varit i fokus för oss båda och har inte hunnit med så värst mycket annat. Igår träffade jag dock två ikke främmande karlar utanför Krämaren, Bikram och Dogge Doggelito som jag typ inte sett på flera månader, mycket trevligt sammanträffande : )    
     Idag hade vi våran första förhandlingstävling... och det var hur kul som helst:) har aldrig varit med om att 25 min gått så snabbt. Efter det gick jag en sväng på stan, men för ovanlighetens skull köpte jag intenting! Hann i förbifarten hoppa in på 2Klippare till Sandra och snacka lite med jäntan. Hinner ju knappt ses ner hon nu är egen företagare... Men kul var det:)  Säger bara äntligen cash på kontot! Tur att man har ett jobb så man får in lite extra money varje månad:)  Kan ju inte heller klaga på dagens (och helgens) väderleksrapport.. Eftersom vi slutade kl 10 idag hann jag även med att sola på min (snart fräsha) balkong och även med en power-walks runda. Ska ut med det gamla och in med nya och fräscha balkongmöbler hade jag tänkt nu när det snart är sommar.    
    I morgon kommer våra småkusiner Ruben och Viktor till Örebridge, vi ska bl.a festa loss  på Mc Donalds och gå på bio och se Kenny Starfighter begins :) Ska bli jättemysigt. Annars är inget inplanerat varken för mig eller syss, hoppas på en härlig helg med strålande väder.  


Kommentarer
Postat av: Diana

Lät som en underbar fredag :D Hoppas ni får trevlig imorrn och att du får en bra helg! Miss my girli!!

2009-04-24 @ 20:05:22
URL: http://dianatwin.blogg.se/
Postat av: Johanna L

Vilket fint huuus!

2009-04-26 @ 09:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0