Tenta, RedBull och lite solsken

Har inte haft tid att blogga på hela veckan, har varit fullt upp med tentaplugg. Pluggar till sista tentan denna termin, ska bli så skönt att ha detta avklarat imorgon:) De sista dagarna har jag druckit en massa Red Bull :D som har gjort att jag fått skapliga energin och faktiskt orkat plugga 8 timmar minst varje dag... Red Bull is the shit! Som känt är tittade sola fram en stund och jag tillsammans med min laglydiga vän "lagboken" förflyttade oss ut på balkongen där vi studerade ihop tills solen försvann...
     Härom kvällen köpte jag en klänning från tradera.com som var sjukt jäkla läcker, hoppas verkligen på att den kommer imorgon:) :) Nu ska jag återgå till aktiebolagsrätten som ligger och väntar på mig, jag och Emelie väntar också på sminkleverans från våran Mary Kay kvinna som kommer vilken minut som helst, alltid lika kul:)


Ching chong sing along

Kommentarer
Postat av: Johanna L

Åh jag har också köpt grejjor från Mary Kay, dock bara ett "set" med tre ögonskuggor, rouge och läppstift. Är deras Foundation, Puder bra? (svara på facan gärna =)

2009-04-26 @ 09:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0