Njuta

Vid 9 tiden kom Emelie och Julia förbi mig. Julia hade tagit med sig en vinöppnare eftersom min tydligen var lost nånstans. Det krävdes inte bara en vinöppnare för att korka upp vinflaskan utan jag och Julia var tvugna att hålla i flaskan medans Emelie drog och drog och tillsist drog ur körka. Innan utgången kollade vi på sjukt  roliga klipp på youtube bl.a. : 

http://www.youtube.com/watch?v=KIk26JT4XDY

http://www.youtube.com/watch?v=jbVgcpJIvUU

När vinet tog slut begav vi oss upp på stan och hamnade på Njuta. Där hängde det hyfsat mycket folk jämfört med Björnstugan där alla som gick in, lika snabbt gick ut igen. Vi hade iaf trevligt och mycket att prata om eftersom vi inte setts på ett tag:) Sen när vi väl sitter där ser vi genom fönstret hur en man som till en början verkade aningen mysko, vilket han också visade sig att vara. Han kämpa och kämpa för våran uppmärksamhet genom att tända 4 cigg samtidigt, han la liksom ciggen mellan fingrarna och stod samtidigt och diggade till musiken och gjorde konstiga trolleritrick. Det var så konstigt att det tillsist blev rätt kul. 

 



Jules



Sa precis hejdå till söstra Emelie och nu är det dags för mig att göra mig i ordning, ska snart träffa Diana på stan,


ching chong


Kommentarer
Postat av: Juuulia igen ;)

Vilka typer som är ute på onsdgr asså. Höhö. Såg lite av Ballar av stål igår. För kul ;) Puss puss än en gång (K)



ps. Inge Jules a lá Rhodos. Men det gör inte såå mkt. bara lite ;) fler chanser kömmer. hhehehe.

2009-04-07 @ 12:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0