Mys på Balkongen

Denna dag började med städning av lägenheten, så nu glänser det alla vrår.. nästan iaf.. Pluggade lite konkurrensrätt efter det och kl halv 4 kom min efterlängtade Julia Strandin hem till mig. :) Vi fika och chattrade i solskenet på min balkong med utsikt över svartån. Desirébullarna (som innehöll mycket gott klet i mitten) smakade bättre än bäst och medand vi smackade i oss allt fika bröd kom ett trevligt förslag upp om en ev utgång ikväll. Och nu så är det bestämt, det blir utgång, Thao eller Strumpis. Julia är nu hemma och byter om och jag sitter nu här och äter 4 minuters pasta, lovely!

 

Kommentarer
Postat av: Juuulia

Ååååh, vilken finfin dag vi hade, Sandrisch =) Me gusta <3



Repris snart, yupyup. ;)



puss

2009-04-07 @ 12:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0