Mätt som en plätt

Äntligen är sista seminariet avklarat! + Att vi fick sluta tidigare :) Jag åkte hem till Nora och träffade på bussen Ofelia, alltid lika trevligt:) Väl hemma tog mamma och jag en kopp kaffe och snackade om allt möjligt och bestämde oss för att åka ner en sväng på stan. Hämtade min nya klocka på Guldgåvan och köpte födelsedagspresent till farmor Mona.  Efter stadsbesöket for jag upp till Haga och hälsade på min Morfar och Mormor och deras underbara kattunge Klas. Alltid lika mysigt att träffa dem <3 
     Vid 19.00 anlände jag, mamma o pappa hos farmor o farfar och blev där bjudna på mat och god efterrätt. Kan säga att jag längtar inte direkt till frukosten imorrn bitti. 

Ska jobba imorgon, så nu är det läggdags. 


Ciao Bella
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0