Lördag

Denna dagen började med att jag väcktes av solen som strålade genom persiennerna. Kanon tänkte jag och tog på mig bikini och tog med mig mitt pick och pack ut i det underbara vädret. Vid halv 2 tiden mötte jag upp Emelie, Ruben och Viktor och tillsammans tog vi långa snabba steg till Mc donalds och avnjöt där en smaklig måltid. Under denna lunch uppstod många nya roliga citat, som mesta dels Viktor stod för. (Kommer återkomma meed månadens citat lite senare).  

Vid 3 tiden gick vi till NIce price för att hämta ut bio biljetterna till Kenny Begins. Väl på SF inhandlades det en stor mängd godsaker; popcorn, polly, XL coca cola, you name it.  Kenny Starfighter har alltid varit en favorit och gjorde oss inte besvikna denna gång heller. Alla vi fyra skrattade oss igenom filmen som hade många roliga inslag, så ni som är stora fans, är filmen ett måste! Ett x-antal timmar senare åkte vi tillsammans hem i Röda Faran och raceade ikapp nån mil med "Röda Faran 2" (vilka det nu var...) Vi skrattade så vi ögonen tårades.. Väl hemma på kvarnvägen blev det grillad middag och fotbolls turnering som grabbarna grus tog hem och jag tror det var en bra avslutning på en fantastisk rolig lördag:)





Have a nice day! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0