Lååång Fredag

Både syrran och jag har haft fullt upp den senaste veckan så har inte haft tid att skriva. Emelie har spenderat flera dagar till musikalen, så har knappt sett männskan. Men nu är hon tillbaka i Nora och återkommer imorgon igen till Örebro. Imorgon ska familjen Appel äta på italiano reastaurangen Al Forno:) Tidigare i veckan skrev jag tenta och har även hunnit med att jobba en del. Helt sjukt att jag snart gått ett år på universitetet och att syrran tar studenten är också lite ofattbart, de senaste åren har tydligen bara flugit iväg.
     Kan också berätta att igår åt jag och Fredrika lunch på Creperiet, vilket var i stort sätt hur gott som helst, vi åt båda crep special. (Rekommedenderas).  Det är inte helt omöjligt att det blir ett nytt lunch besök där inom en snar framtid.
     Idag på förmiddagen väntar jag besök av Fågel systrarna Vogler, trevligt trevligt. Får se om de blir att luncha hos Sofia's asiat karlar.? 
Nu är det dags för frulle och i-ordning-göra av mitt lilla hem:) 

ching chong långkalsong  och GLAD PÅSK till er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0