Sankta Lucia

Då var det lördag igen och lucia. Sitter nu i bilen påväg upp till Stockholm för att hämta syss. Hon var som sagt på idol finalen i globen igår och fick vara med om en hel del eftersom hon är V.I.P.  Fick mess tidigt igår kväll att hon var backstage med alla celebrities och att hon blivit kysst på kinden av Ander Bagge... Under själva akten satt hon bredvid Kevin's familj på front row, hon hade bra sikt med andra ord. Längtar tills jag får träffa henne så hon får berätta om allt skvaller om kändis eliten och gårdagens efterfest.

Senare idag far vi vidare till Arlanda. Familjen har bokat hotell där eftersom jag äntligen ska hämta Johnny Boy på terminal 5 tidigt imorrn bitti. Sen ska han och jag spendera tre dar på hotell mitt i smeten på Amaranten, ska bli så kul att äntligen få se han igen och få komma bort ett litet tag:)


Peace & Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0