Lucia i Stockholm!

Nu glider jag iväg mot Stklm igen. Har tydlligen ännu en gång blivit bjuden på Idol av en kär vän så det kan man ju inte tacka nej till när det gäller den stora finalen. Kevin vinner såklart! Så för hans skull och efterfesten har jag investerat en svart klänning från H&M med volang och blommor på. As fin, som mormor skulle ha sagt. Nåväl, ska gå och packa mitt pick&pack nu eftersom jag ska spendera hela helgen i Stockholm. Sedan på söndageftermiddagen ska jag äntligen få träffa min syster Sandras "Johnny the rocker", ska bli skapligt kul!!;) Var ett halvår sedan.

pussochhull///siss 2jag i globen!!;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh va kul för dig vännen! =) Har allt hört om dina historier! Tycker också att de ska bli kul att träffa Jonnie:D Ha de superbra tjeejer i Stockholm stad!! Kraamar!

2008-12-11 @ 23:56:42
URL: http://sandratwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0