Jul, jul strålande jul

Åå vad jag längtar till julen! Sitter och laddar upp för fullt med Carolas tolkning av "O helga natt" , kan inte få mer jul än så här kan jag lova. Det går bara inte att inte tycka om henne denna mörka årstid när man hör hennes religösa röst. Fast du är inte ensam med att kunna vibrera på rösten baby, en annan brutta som tar diig med storm är utan tvekan min kära vän Anna Bergendahl! Säger inget mer om det. Nog om vibratorerna och över till något mycket bättre, nämligen; Lena &Orup! I helgen blir det fullrulle med musik då jag både ska på idol och L&O! Vi kommer rocka järnet Samuel :D Sköj röj för mig syss men synd för diig:P (jag vet att du är avis, har varit det ända sedan vi vad små pluttisar men det är bara att du inser att jag är lite finare, lite bättre!) 

En annan positiv anda så här inpå mörkerhalvåret är ju för gudsskull julmaten! Så för att få ett smakprov sprang jag ut i regnet för att köpa mig mammas scan's köttbullar, potatis och rödbetssallad. Kan det bli mycket bättre än så här? julen är som gjord för mig. Så tack för att ni bryr er om mitt liv. Nu ska jag gå ha julmys med mig själv, Carola och köttbulle. XoXo// Glossip girl

     

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahah Emelie! Var snäll mot syster! :)



Jag satt också o lyssnade på just O helga natt me Carola häromdagen, så bra!! Hon om nån fixar julstämning med hennes röst :D



Ha en toppen helg i Stockholm :D

Kramkram

2008-12-02 @ 22:46:40
URL: http://sandratwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0